czwartek, 18 lipca 2013

Ulubiona piosenka ♥

Na początek chciałam puścić moją ulubioną piosenkę z My Little Pony z sezonu 2, oto tekst :

Ten dzień jest bardzo wyjątkowy,od dziecka już marzę wciąż o takim dniu.
Będzie dzisiaj mnie wielbił tłum, wszyscy skłonią mi się w pół, a to wszystko tylko kłamstwo i stek bzdur.

Ten dzień miał być tak wyjątkowy, od dziecka już marzyłam wciąż o takim dniu.
Lecz nie dla mnie teraz ślub, nie dla mnie tort weselny mój, utknęłam tu weselny dzwon usłyszę stąd.

Nie cieszy mnie ta suknia nie, i żaden tort nie cieszy skąd,ślub cały ten kłamstwem jest.
Będę kłamać kiedy powiem, że chcę w zdrowiu i w chorobie, być z panem młodym bo go nie chce nie.
Nie, nie kocham go w ogóle nie czułe serce me, mimo wszystko bardzo chcę go mieć.

Muszę prędko stąd uciekać i ratować co się da, gdy wciąż nadzieję jeszcze mam,
czuję strach, że wiedźma podła co męża mi uwiodła, chce wykorzystać go do niecnych spraw.
Ja go kocham szczerze dodam, on w sercu moim jest, żadna przeszkoda już nie powstrzyma mnie.

W końcu odbywa się ten ślub i nikt mi nie przeszkodzi już.

Prędko nie zwalniajmy w pędzie żeby krzyknąć głośno STÓJ! Mój kochany będzie...

MÓJ, TAK MÓJ.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz