czwartek, 18 lipca 2013

My Little Pony: FiM - Find a Pet Song - Polish + TEKST



[Fluttershy] Tak cieszę się że, tu jesteś, posłuchaj więc mnie Pośród wszystkich zwierzątek Znajdziesz co chcesz Przypasuje ci coś, dobrze wiem

[Rainbow Dash] Zanim poznam ten raj, zasady ustalić mi daj Odlotowy być musi Ten zwierzak by móc Naprawdę utrafić w mój gust

[Fluttershy]: Odlotowy? No jasne! Taki wybór masz tutaj, twe serce ktoś skradnie jak nic

[Rainbow Dash] Prędki ma być jak błysk i żeby kroku dotrzymać mógł mi

[Fluttershy] Tak! Wybierz królika Jest śliczny i miły, i prędki że hej!

[Rainbow Dash] Śliczny? Miły? Co to za logika?

[Fluttershy] Wiarę wciąż miej Wspomnisz moje słowa Coś ci się tutaj na pewno spodoba

[Fluttershy]: No chodź, bo czas leci!
[Rainbow Dash]: Leci? Tak, chciałabym żeby latał
[Fluttershy]: Serio? Bo myślałam, że ten puszysty kotek ma na sobie wypisane twoje imię, właśnie tak. Oh, spójrz! Lubi cię!
[Rainbow Dash]: Nie.

[Fluttershy] Tyle tutaj zwierzaków, że tylko wybierać i brać Wydra ma w sobie czar A foka ma wdzięk

[Rainbow Dash]: One nie fruwają i w tym sęk.
[Fluttershy]: Może nie, ale widziałam tę fokę jak wyskoczyła z wody na dziesięć stóp w powietrze!
[Rainbow Dash]: Mam dość. Zmywam się stąd.

[Fluttershy] Stój! Zapewniam cię szczerze Że coś stąd wybierzesz Może biedronka lub taki świerszczyk?

[Rainbow Dash]: Większy. Fajniejszy
[Fluttershy]: Większy, fajniejszy. Wiem.

[Fluttershy] Na drzewie, na szczycie pagórka Pani Dziuplińska, poznajecie się

[Rainbow Dash]: To zwykła wiewiórka.
[Fluttershy]: Nie taka zwykła. To latająca wiewiórka!
[Rainbow Dash]: ...Tak. Więc, jak mówiłam...

[Rainbow Dash] Wątpię by coś było z tego Zwierzaka chcę prędkiego jak ja Niezwykłego, fajowego Co z grawitacji sił by się smiał

[Fluttershy]: Czuję, że chcesz by twój zwierzak skrzydła miał.
[Rainbow Dash]: Serio?

[Fluttershy] Mam tu mnóstwo zwierzątek co latać potrafią jak sen Może słodki koliber, czy motyl królewski, o ten

[Rainbow Dash]: Lepiej, mów dalej.

[Fluttershy] To sowa co huka, osa i barwny tukan Skrzydlatych zwierzaków naprawdę tu mamy dość Są sokoły i orły Takie z tych wytwornych Albo ten tajemniczy nietoperz, ponury tak gość

[Rainbow Dash]: To rozumiem. Ale ja potrzebuję jednego, a jest ich tak wiele.

[Rainbow Dash] Kogo mam wybrać, to nie łatwa decyzja.

[Fluttershy]: A jeszcze przed chwilą chciałaś sobie iść.

[Rainbow Dash] On taki bombowy, ale osa fajna też Czy tu nietoperz w żółte paski jest?

[Fluttershy]: Nie.

[Fluttershy] Lecz flaming jest różowy i poznać pragnie cię

[Rainbow Dash] Nie wiem co wybrać stąd O tak! Mam plan! Zrobimy turniej i Najlepszy go wygra wśród nich Krótki przegląd ich cech, prędkości no i też Zwinności, bo muszą ją mieć!

[Fluttershy] I o stylu także pamiętaj

[Rainbow Dash] Musi ktoś tu być, o wielu talentach

[Fluttershy] Odlotowy mistrz

[Rainbow Dash] Tak jak ja Najlepszą być to jest mój znak

[Fluttershy i Rainbow Dash] Na turniej zatem czas

[Rainbow Dash] Kto zwierzakiem najlepszym dla mnie jest

[Fluttershy i Rainbow Dash] Zaraz dowiem się

[Fluttershy] Jeden z nich...

[Fluttershy & Rainbow Dash] ...to mistrz!

[Rainbow Dash]: Kto to może być?


    Brak komentarzy:

    Prześlij komentarz