poniedziałek, 22 lipca 2013

My Little Pony - The Failure Song - Dub PL HD + TEKST

[Twilight Sparkle]

W naturze mojej walka jest
I mogę zdawać każdy test
Znam różnych sztuczek chyba sto
Lecz przerosnąć mnie może to

Lewitacja dla mnie to jest nic
W głowie mnożę całe mnóstwo liczb

Twilight Sparkle: Pierwiastek z pięciuset czterdziestu sześciu to dwadzieścia trzy i trzy sześć sześć sześć cztery dwa.

Nauczyciel: Zgadza się!

[Twilight Sparkle]

Test przyjaźni zdam jak mało kto
Lecz przerosnąć mnie może to
Zdam, czy nie? Tak boję się
Bo kto to wie?

[Spike]

Bo kto to wie?

[Twilight Sparkle]

Stres w głowie jest
Nadzieja też
Na serca dnie

[Spike]

Na serca dnie

[Twilight Sparkle]

Było dobrze i było źle
Nic nie złamało dotąd mnie
Nie jestem za to

[Spike]

I nie jest za to

[Twilight Sparkle]

Gotowa na to

[Spike]

Gotowa na to

[Twilight Sparkle]

Na wszystko
Lecz nie na to, nie!




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz