sobota, 20 lipca 2013

My Little pony - What My Cutie Mark Is Telling Me - Dub PL HD + TEKST

[Rainbow Dash]

Zwierzęta nie słuchają i mają wszystko gdzieś
Biegają w kółko cały dzień i jeży im się sierść
Ja muszę je powstrzymać, choć nie wiem jeszcze jak
Mam taki los, obiekcji brak, w końcu znaczek mój wyraźnie mówi tak

[Fluttershy]

Próbuję występować, opowiedzieć jakiś żart
W głębi jednak chcę się schować, bo mój żart nie wiele wart
Ja muszę ich rozbawić choć nie wiem jeszcze jak
Mam taki los, obiekcji brak, w końcu znaczek mój wyraźnie mówi tak

[Pinkie Pie]

Owoce rwać to dla mnie ból, nie umiem orać pługiem pól
Nie ważne jak się mocno staram nic tu nie wychodzi mi!
Lecz jakoś muszę dalej żyć, choć nie wiem jeszcze jak
Mam taki los, obiekcji brak, w końcu znaczek mój wyraźnie mówi tak

[Applejack]

Piękną suknię uszyć chciałam, ale wyszło źle
Ja trochę dzisiaj w stresie działam, więc zrozumcie mnie
Szyć muszę się nauczyć, choć nie wiem jeszcze jak
Mam taki los, obiekcji brak, w końcu znaczek mój wyraźnie mówi tak

[Rarity]

Lubię bawić się pogodą lecz wyrządzam w koło zło
To słońcem spalę kogoś, to znów śniegiem zmrożę go
I muszę z tym żyć dalej, choć nie wiem jeszcze jak
Obiekcji brak

[Fluttershy]

Obiekcji brak

[Pinkie Pie]

Los taki mam

[Applejack]

Los taki mam

[Rarity, Rainbow Dash i Fluttershy]

Bo mój znaczek mówi tak

[Pinkie Pie i Applejack]

Bo znaczek mówi tak

[Wszystkie]

W końcu znaczek nasz wyraźnie mówi tak!




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz